نقد و بررسی تخصصی گوشی سامسونگ گلکسی S20 Plus تبلت فون

یکی از ترندهای تازه دنیای گوشی‌های هوشمند این است که پرچمداران هر شرکت در قالب خانواده‌های سه نفری وارد بازار می‌شوند. در حالی که تا پارسال بهترین عضو این خطوط تولید پسوند پلاس (Plus) داشتند، امسال اما این دستگاه‌ها از پسوند مکس (Max) و یا اولترا (Ultra) برای نشان دادن برتری خود به دیگران می‌برند. ما در سایت تبلت‌فون تا کنون دو عضو خانواده گلکسی اس 20 (Galaxy S20) یعنی اس 20 (S20) و اس 20 اولترا (S20 Ultra) را به صورت تخصصی بررسی کرده‌ایم و حالا نوبت به اس 20 پلاس (S20 Plus) رسیده است.

از آن جایی که این موبایل بین دو عضو دیگر خانواده اس 20 جای‌گیری می‌کند، برخی از قابلیت‌های دوربین اس 20 اولترا را ندارد ولی از جهت بهره‌مندی از یک سنسور ToF برتری‌هایی نسبت به مدل اس 20 دارد. در واقع این موبایل تقریباً همان مدل معمولی این خط تولید می‌باشد با این تفاوت که ابعاد آن کمی بزرگتر است.

سایز بزرگ به هیچ وجه نقطه ضعف به شمار نمی‌رود زیرا باعث می‌شود حق انتخاب شما گسترده‌تر گردد. برای مثال، اگر فکر می‌کنید اس 20 بیش از حد کوچک بوده و طرفدار نمایشگرهای بزرگ هستید و از طرفی، اس 20 اولترا نیز بسیار گران است، می‌توانید همان ابتدا سراغ اس 20 بروید. با بهره‌مندی از یک نمایشگر 6.7 اینچی، این موبایل از نظر سایز و اندازه شباهت زیادی به پرچمدار فعلی کمپانی کره‌ای دارد و این یعنی نسبت به اس 20 که از صفحه نمایش 6.2 اینچی بهره می‌برد کمی بزرگتر است.

در کنار نمایشگر، ظرفیت باتری هم بخش دیگری می‌باشد که گلکسی اس 20 پلاس از اس 20 معمولی برتری دارد.

برای دیدن ادامه ی مطلب به سایت تبلت فون مراجعه فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.