گوشی موبایل سامسونگ J2 Pro نسخه 2018

گوشی Samsung Galaxy J2 Pro 2018 از گوشی های ارزان قیمت سامسونگ می باشد که مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری متوسطی داشته و یک گوشی مناسب برای انجام کارهای روزمره و نه بیشتر می باشد.

J2 Pro 2018 به یک صفحه نمایش 5.0 اینچ از نوع Super AMOLED مجهز شده است. صفحه نمایشی که رزولوشنی برابر با 540x960px داشته و تراکم پیکسلی اش نیز برابر با 220 پیکسل بر اینچ می باشد. کیفیت صفحه نمایش این گوشی را با توجه به تراکم پیکسلی اش می توان خوب و قابل قبول در کلاس خود ارزیابی کرد. چیپست به کار رفته در این گوشی، چیپست Snapdragon 425 می باشد که از یک پردازنده چهار هسته با کلاک 1.4GHz و پردازنده گرافیکی Adreno 308 تشکیل شده است. حافظه رم گوشی نیز برابر با 1.5GB می باشد که در کنار چیپست به کار رفته در این گوشی، قدرت پردازشی متوسطی را برای J2 Pro 2018 به ارمغان می آورد. انجام کارهای روزمره و اجرا برنامه های نه چندان سنگین مانند پیام رسان ها در این گوشی امکان پذیر بوده و اجرا چندین برنامه به صورت همزمان یا اجرا برنامه ها و بازی های نسبتا سنگین می تواند گوشی را با مشکلاتی مواجه سازد. حافظه داخلی این گوشی نیز برابر با 16GB می باشد که البته امکان افزایش آن به کمک کارت های حافظه جانبی تا 256GB دیگر نیز وجود دارد. دوربین های به کار رفته در این گوشی نیز یک دوربین 8MP به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین 5MP به عنوان دوربین سلفی می باشند. دوربین هایی که مطابق انتظار از کیفیت متوسط و نه چندان خوبی بهره مند می باشند. البته باید در نظر گرفت که دوربین های J2 Pro 2018 در کلاس خود و در مقایسه با دوربین گوشی های هم رده خود، عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی دارند.

طراحی زیبا، سیستم عامل Android 7.1 Nougat، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 256GB و در نهایت باتری 2600mAh از ویژگی های دیگر این گوشی ارزان قیمت به حساب می روند. گوشی J2 Pro 2018 می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی باشد که به دنبال یک گوشی ساده به عنوان گوشی دوم خود هستند و همچنین کسانی که به انجام کارهای روزمره در گوشی همراه خود بسنده می کنند.

قیمت روز خرید گوشی

قیمت روز خرید گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.