نقد و بررسی تخصصی گوشی سامسونگ گلکسی S20 تبلت فون

کاملاً مشخص است که گوشی گلکسی اس 20 (Galaxy S20) در مقایسه با دو برادر بزرگتر خود قیمت کمتری دارد.

دو مدل اس 20 و گلکسی اس 20 پلاس (Galaxy S20 Plus) آن‌قدر به هم شبیه هستند که اندازه و سایز، تنها فاکتور متمایزکننده آن‌هاست. البته در مورد گلکسی اس 20 باید بگوییم که تنها نسخه 4G آن تولید شده است. به طور کلی اگر اهل عکسبرداری با گوشی نیستند و نمی‌خواهید زیاد برای خرید یک موبایل هزینه کنید، ارزان‌ترین عضو خانواده گلکسی اس 20 انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

مدل گلکسی اس 20 اولترا (Galaxy S20 Ultra) از زمانی که وارد بازار شده توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده که البته طبیعی هم به نظر می‌رسد زیرا همه علاقه‌مندان به این حوزه و صنعت همواره خود را آماده مشاهده بهترین تلفن همراه می‌کنند. با این حال، به خاطر قیمت بسیار گران هر کسی توانایی خرید چنین موبایل‌هایی را ندارد و افزایش قیمت این دستگاه‌ها نیز باعث شده تا کمتر کسی سراغ آنها برود.

در اینجاست که گلکسی اس 20 وارد می‌شود تا اوضاع نابسامان را کمی سامان دهد. این دستگاه به خاطر کامپکت بودن و امکانات پرچمدار مانند، مطمئناً انتخاب خوبی برای طرفداران تلفن‌های همراه پیشرفته خواهد بود.

اما آیا این دستگاه ارزش خریدن را دارد؟ با تبلت‌فون همراه باشید تا در ادامه گلکسی اس 20 را به صورت تخصصی بررسی کنیم. نکته دیگر اینکه، بسیاری از نکاتی که در این مقاله ذکر می‌شوند برای گلکسی اس 20 پلاس نیز صدق می‌کنند.

برای دیدن ادامه ی مطلب به سایت تبلت فون مراجعه فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.