انتشار تصاویر رسمی تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3

صفحه توییتر evleaks@ که یکی از پر فعالیت‌ترین شایعه پراکنان (البته شایعاتی که اکثریت به قریب اتفاق درست هم از آب در می‌آیند) دنیای اسمارت‌فون‌ها می‌باشد، به تازگی تصاویری از نسل جدید پرچمداران تبلت‌های سامسونگ منتشر کرده است. با توجه به اینکه تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 ماه پیش نیز در سازمان ثبت گواهی مخابراتی چین (TENAA) مشاهده شده بود، انتظار می‌رود به زودی شاهد معرفی این دستگاه باشیم.

مشخصات این دستگاه نیز تا حدودی مشخص شده است. طبق روال نسل‌های گذشته، این تبلت نیز در دو نسخه 8 و 9.7 اینچی عرضه خواهد شد.

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3 با جدیدترین نسخه اندروید مارشمالو عرضه خواهد شد. 3 گیگابایت ظرفیت حافظه رم و 32 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی دستگاه می‌باشد. دوربین پشتی 8MP با کیفیت 1080p و سلفی 2MP با کیفیت 1080p تشکیل دهنده بخش دوربین این دستگاه می‌باشد. تراشه در نظر گرفته شده برای این تبلت، چیپست اسنپ‌دراگون 652 می‌باشد که خود از 4 هسته Cortex-A72 و 4 هسته Cortex-A53 تشکیل یافته است.

هر دو نسخه این تبلت دارای صفحه‌نمایشی با رزولوشن 2048×1536 بوده و ظرفیت باتری در نسخه 8 اینچی برابر با 4,000mAh می‌باشد. ظرفیت باتری نسخه 9.7 اینچی تا به حال مشخص نشده است. لازم به ذکر است که هر دو نسخه این تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 در دو مدل وای‌فای و LTE عرضه خواهند شد. در مورد قیمت تبلت ها نیز هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

معرفی رسمی گوشی سامسونگ Galaxy J3 Pro با پردازنده 4 هسته‌ای

کمپانی سامسونگ امروز گوشی جدیدی تحت نام Galaxy J3 Pro معرفی کرد. این گوشی که در وبسایت رسمی چینی سامسونگ لیست شده است، مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای با کلاک 1.2GHz، صفحه‌نمایش 5 اینچی با وضوح HD، حافظه رم 2 گیگابایتی و داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت ارتقا می‌باشد.
در مورد بخش دوربین نیز باید اشاره کنیم که دوربین پشتی این گوشی از سنسور 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی نیز از سنسور 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. ابعاد بدنه دستگاه برابر با 142.2×71.3×8 میلی‌متر و وزن آن 139 گرم است. نسخه اندروید پیش‌نصب شده آبنبات‌چوبی 5.1 می‌باشد. ظرفیت باتری نیز تغییری نسبت به نسخه قدیمی J3 نداشته و با همان باتری 2,600mAh عرضه خواهد شد. پشتیبانی از دو سیم‌کارت هم‌زمان و همچنین پشتیبانی از باندهای LTE از دیگر مشخصاتگوشی سامسونگ گلکسی جی 3 پرو می‌باشد.

و در آخر اینکه قیمت موبایل سامسونگ Galaxy J3 Pro برابر با 150 دلار اعلام شده و در دو رنگ‌بندی خاکستری و طلایی عرضه خواهد شد. اپراتور محلی Telecom وظیفه فروش این دستگاه در چین را بر عهده دارد و اما در مورد عرضه جهانی آن هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نمی‌باشد.

گوشی سامسونگ Galaxy Note 7 Edge در لیست Zauba

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی شایعات مربوط به گوشی‌های سری نوت سامسونگ همواره بیشتر از پیش جلب توجه می‌کنند. امسال نیز شاهد نشر اخبار مختلف و گاها عجیبی در مورد نسل بعدی این گوشی سامسونگ هستیم. یکی از همین اخبار جالب که چند هفته پیش منتشر شده بود، مربوط به شماره‌گذاری سری جدید نوت بود. به طوری که به ادعای منبع خبری، سامسونگ قصد دارد با نام‌گذاری نسل جدید این گوشی‌ها به Galaxy Note 7 شماره‌بندی دو پرچمدار محبوب سری گلکسی S و Note را یکی کند. به هر حال سوژه اصلی این خبر مربوط به چیز دیگری می‌باشد. در صورتی که چندین اخبار مربوط به همین گوشی را کنار هم بگذاریم، تقریبا می‌توان نتیجه گرفت که نسخه Edge نسل بعدی گلکسی نوت نیز در دستور کار سامسونگ قرار دارد. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، محصولی با نام SM-N935G در وبسایت ثبت واردات/صادرات Zauba لیست شده است.

با توجه به این که وبسایت هندی Zauba یکی از مطمئن‌ترین منابع خبری گوشی‌های سامسونگ قبل از معرفی می‌باشد، پس در صحت دستگاه لیست شده شکی نیست. اما به یاد داشته باشید که دستگاه لیست شده بدون شک یک گوشی کامل نیست و تنها می‌تواند شاسی و یا بدنه گوشی مورد بحث‌مان باشد.

همانطور که می‌دانید، نسخه فعلی گوشی‌های نوت – Note 5 – با شماره مدل SM-N920 و گوشی‌های گلکسی S7 و S7 Edgeبه ترتیب با شماره مدل‌های SM-G930 و SM-G935 عرضه می‌شوند. شاید بتوان از همین مساله نتیجه گرفت که دستگاه لیست شده در Zauba با شماره SM-N935 همان گوشی سامسونگ Galaxy Note 6 Edge و یا Galaxy Note 7 Edge باشد. البته این فرضیه نیز وجود دارد که دستگاه مورد اشاره می‌تواند نسخه Lite نسل بعدی گوشی نوت باشد.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی سی 7 دو سیم کارت

با آغاز سال 2016 میلادی کمپانی سامسونگ به خوبی نشان داده که توجه ویژه‌ای به بازار گوشی‌های میان‌رده دارد. این امر را می‌توان در اهتمام این کمپانی در بروز رسانی خط تولید گوشی‌های میان‌رده و همچنین معرفی خط تولید جدید Galaxy C به وضوح مشاهده کرد. خط تولید گوشی‌های گلکسی C با معرفی گوشی Galaxy C5 کار خود را آغاز کرده و حال دومین محصول نیز از این خط تولید در دستور کار کره‌ای‌ها قرار گرفته است. گوشی سامسونگ Galaxy C7 را می‌توان به نوعی نسخه فبلتی C5 نامید که اصلی‌ترین تغییرات رخ داده نیز مربوط به ابعاد و اندازه‌ها می‌باشد. همانند C5 این گوشی نیز با بدنه یکپارچه فلزی طراحی شده و دکمه خانه میزبان سنسور اثر انگشت می‌باشد. بدین ترتیب می‌توان C7 را نیز به بهترین گزینه‌های خرید گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت اضافه کرد. ضخامت دستگاه 6.7 میلی‌متر و وزن آن 165 گرم است. پنل 5.7 اینچی آن از نوع superAMOLED بوده و دارای رزولوشن 1080p و تراکم پیکسلی 386ppi می‌باشد.

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی سی 7 دو سیم کارت

خرید گوشی موبایل سامسونگ

مشاهده گوشی سامسونگ Galaxy J3 2017 در TENAA

همانطور که می‌دانید اکثر خط تولید گوشی‌های سامسونگ در طی چند ماه اخیر با اضافه شدن پسوند 2016 با بروز رسانی‌های زیادی همراه بوده. اما نکته جالب اینکه امروز گوشی جدیدی از این غول دنیای اسمارت‌فون‌ها در سازمان TENAA با پسوند 2017 ثبت شده است. گوشی سامسونگ Galaxy J3 2017 که نام این دستگاه می‌باشد، یک محصول کاملا اقتصادی می‌باشد که به احتمال زیاد برای عرضه در سال آینده تدارک دیده شده است.

این محصول با دو شماره محصول در این سازمان ثبت شده که اولی با کد SM-J3110 به احتمال زیاد نام نسخه جهانی خواهد بود و دومی با شماره کد SM-J3119 برای عرضه در کشور چین در نظر گرفته خواهد شد.

گوشی Samsung Galaxy J3 2017 در نسخه جهانی به صفحه‌نمایش 720p از نوع superAMOLED و 1080p برای نسخه چینی مجهز خواهد بود. بقیه مشخصات نیز برای یک گوشی ارزان‌قیمت کاملا مناسب می‌باشد – اندروید 5.1 آبنبات چوبی (برای گوشی 2017 ؟)، پردازنده 4 هسته‌ای با کلاک 1.2GHz، حافظه رم 2 گیگابایتی و داخلی 16 گیگابایتی به اضافه اسلات microSD.

در مقابل دوربین پشتی سنسور 8MP با قابلیت فیلم‌برداری 1080p و در برابر دوربین سلفی نیز سنسور 5MP ثبت شده است. لازم به ذکر است که هر دو نسخه این گوشی با قابلیت پشتیبانی از باندهای LTE طراحی خواهند شد.

با توجه به اینکه ضریب خطای شایعاتی که منبع آنها TENAA بوده بسیار کم می‌باشد، این مساله جالب‌تر می‌شود. اما باز این احتمال نیز وجود دارد که حداقل TENAA در مورد نام این محصول اشتباه کرده باشد. به هر حال در آینده شاهد انتشار اخبار بیشتری از این محصول خواهیم بود که صحت و سقم قضیه را مشخص خواهند کرد.

قیمت خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 3

قیمت روز خرید گوشی موبایل سامسونگ جی 7 مدل 2016