گوشی سامسونگ Galaxy J7 2016 در FCC به ثبت رسید

هفته پیش گوشی سامسونگ گلکسی J7 2016 که گواهی Bluetooth SIG را کسب کرده بود، امروز نیز در کمیسیون مخابرات فدرال آمریکا (FCC) به ثبت رسید. بر اساس اطلاعات جدیدی که FCC منتشر کرده، باتری این گوشی از 3,000 میلی‌آمپر ساعت در نسخه قدیمی به 3,300 افزایش یافته است.

همچنین این گوشی در چندین بنچمارک گوشی موبایل با چیپست اسنپ‌دراگون و اگزینوس به ثبت رسیده است. مدل اگزینوس از چیپست جدید هشت هسته‌ای 7870 بهره می‌برد که با تکنولوژی 14 نانومتری، هسته‌های مرکزی Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی مالی T830 ساخته شده است.

در مورد مدلی که از اسنپ استفاده می‌کند، اطلاعات کمی نا مشخص است. بر اساس بنچمارک GFXBench مدل چیپست، اسنپ‌دراگون 615 (همانند مدل قبلی) است. اما برخی از منابع دیگر، مدل چیپست را اسنپ‌دراگون 650 پیش‌بینی می‌کنند که قدرت پردازشی نزدیک‌تری به مدل اگزینوس دارد.

اطلاعات دقیقی در مورد ظرفیت حافظه رم نیز منتشر نشده است، اما گفته می‌شود به احتمال زیاد حافظه رم از 1.5 گیگابایت در مدل قبلی به 3 گیگابایت افزایش خواهد یافت.

یکی دیگر از بهبودهایی که مطمئنا شاهد آن خواهیم بود، افزایش رزولوشن پنل superAMOLED این گوشی به 1080p است. به یاد داشته باشید که مدل ثبت شده گوشی Samsung Galaxy J7 2016 در FCC، دارای شماره محصول SM-J7109 است که به احتمال زیاد نسخه دو سیم کارته این گوشی خواهد بود. و در آخر اینکه تاریخ عرضه و قیمت گوشی سامسونگ گلکسی J7 2016 تا بدین جای کار مشخص نشده، اما پیش‌بینی می‌شود در نمایشگاه MWC 2016 بارسلون اطلاعات دقیق‌تری در مورد این گوشی میان‌رده جدید سامسونگ منتشر شود.


گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 2

گوشی Samsung Galaxy J2 از گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ می‌باشد که در سپتامبر 2015 معرفی شده است. مشخصات فنی این گوشی همانطور که از نامش پیداست، بهتر از J1 و کمی پایین‌تر از J5 می‌باشد. از لحاظ ابعاد و اندازه نیز کمی از J1 بزرگتر است. پنل 4.7 اینچی آن از نوع super-AMOLED بوده و دارای رزولوشن 980×540 با تراکم پیکسلی 234ppi می‌باشد. قدرت پردازشی کمی بهبود یافته و چیپست اگزینوس 3475 با چهار هسته پردازشی در کنار حافظه رم یک گیگابایتی گزینه‌هایی هستند که می‌توانند به خوبی از پس کاربری‌های روزمره بر آیند. 8 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی است که قابلیت پشتیبانی از کارت‌های microSD تا 128 گیگ می‌تواند فضای بیشتری برای کاربر فراهم کند. بخش دوربین این گوشی با J1 تفاوتی ندارد و از همان دو سنسور 5 و 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 2

قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 5

گوشی Samsung Galaxy J5 یکی دیگر از محصولات خانواده تازه معرفی شده Galaxy J است که به اقتصادی بودن و ارزان قیمت بودن معروف می‌باشد. این گوشی دو سیم کارته از لحاظ مشخصات فنی در زمره گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد. در مورد مشخصات ظاهری می‌توان به ضخامت 7.9 میلی‌متری و وزن 146 گرمی محصول اشاره کرد. در قسمت جلویی دستگاه، صفحه نمایش 5.0 اینچی با تکنولوژی super-AMOLED با مشخصات رزولوشن HD و تراکم پیکسلی 294ppi قرار دارد. در بالای این پنل، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به همراه فلش LED برای گرفتن عکس‌های سلفی خوب حتی در محیط‌های کم نور تعبیه شده است. در پشت گوشی نیز دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه فلش LED قرار گرفته است. ویژگی‌های دوربین اصلی شامل قابلیت فیلمبرداری 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه، تشخیص چهره، ثبت تگ‌های جغرافیک و فوکوس لمسی می‌باشد. چیپست اسنپ‌دراگون 410 به همراه 4 هسته Cortex-A53 با توان پردازشی 1.2 گیگاهرتز و همچنین پردازنده گرافیکی آدرنو 306، تشکیل دهنده بخش پردازشی J5 می‌باشند. 1.5 گیگابایت ظرفیت حافظه رم و 8 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی می‌باشد که با توجه به وجود اسلات microSD (حداکثر 128 گیگ)، فضای ذخیره سازی قابل ارتقا خواهد بود.

قیمت روز خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 5

قیمت روز خرید گوشی موبایل سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی On7

گوشی Samsung Galaxy On7 به همراه نسخه کوچکتر خود یعنی On5 از جدیدترین محصولات دو سیم کارته و 4G ساپورت سامسونگ می‌باشد که از لحاظ سخت‌افزاری در رده گوشی‌های میان‌رده قرار دارد. قاب پشتی این گوشی از پلاستیک مصنوعی می‌باشد و نقش اساسی در خوش‌دست بودن گوشی دارد. صفحه نمایش 5.5 اینچی‌اش از نوع خازنی بوده و با رزولوشن HD و تراکم پیکسلی 267ppi کیفیت نمایش تصویر خوبی را فراهم می‌کند. در بالای این پنل متمایل به سمت راست، سلفی 5 مگاپیکسلی را می‌توانید مشاهده کنید که گزینه مناسبی برای گرفتن عکس‌های سلفی محسوب می‌شود. در پشت گوشی نیز دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه فلش LED تعبیه شده که از ویژگی‌های جالب این دوربین می‌توان به مواردی مانند فیلم‌برداری 1080p@30fps، ثبت تگ‌های جغرافیک، فوکوس لمسی و تشخیص چهره اشاره کرد.

عملیات پردازشی این گوشی بر عهده چیپست جدید سامسونگ اگزینوس 3475 می‌باشد که با چهار هسته Cortex-A7 با توان 1.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T720 در کنار حافظه رم 1.5 گیگابایتی به خوبی از پس پرازش‌های روزمره و کاربری‌های عادی بر می‌آید. اما برای پردازش‌های سه‌بعدی و سنگین نمی‌توان روی این سیستم پردازشی زیاد جساب باز کرد. همچنین حافظه داخلی دستگاه 8 گیگابایت در نظر گرفته شده که می‌توان به کمک کارت‌های microSD فضای ذخیره‌سازی را تا 128+8 گیگابایت افزایش داد.

قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی On7

قیمت گوشی موبایل سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی On5

گوشی Samsung Galaxy On5 از محصولات میان‌رده و ارزان قیمت سامسونگ می‌باشد که در نیمه دوم 2015 معرفی و عرضه شده است. طراحی این گوشی دو سیم کارته بسیار شبیه به گوشی‌های سری A گلکسی می‌باشد و همچنین قاب پشتی این گوشی از جنس پلاستیک مصنوعی است که زیبایی خاصی به این گوشی میبخشد. ضخامت 8.5 میلی‌متری و وزن 145 گرمی نیز از مشخصات ظاهری قابل قبول آن است. پنل 5 اینچی آن دارای رزولوشن HD و تراکم پیکسلی 288ppi می‌باشد.

چیپست 3475 بکار رفته در این گوشی از چیپست‌های جدید سامسونگ می‌باشد که با چهار هسته Cortex-A7 با کلاک 1.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی مالی T720 با کلاک 600 مگاهرتز قدرت پردازشی قابل قبولی تولید می‌کند. حافظه رم 1.5 گیگابایتی و داخلی 8 گیگابایتی با قابلیت ارتقا از مشخصات مموری این محصول است.

قیمت روز خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی On5

قیمت روز خرید گوشی موبایل سامسونگ