گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S9 Plus

گوشی های S9 و +S9 سامسونگ که در سال 2018 رونمایی و عرضه خواهند شد، گوشی هایی به نظر بی نظیر و بسیار قدرتمند می رسند. مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این دو گوشی در حال حاضر قطعی نمی باشد اما طبق شایعات شنیده شده، هر دو گوشی به قدرتمندترین سخت افزارها مجهز خواهند شد. تفاوت های اندکی میان این دو گوشی نیز وجود دارد که در ادامه به توضیح مختصر آن ها خواهیم پرداخت.

صفحه نمایش هر دو گوشی پرچمدار سامسونگ از نوع Super AMOLED بوده و رزولوشنی برابر با 1440x2960px خواهد داشت. هر دو صفحه نمایش مجهز به قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن یا AOD بوده و علاه بر این ویژگی دارای دکمه Home با قابلیت 3D Touch نیز می باشند. صفحه نمایش گوشی S9 یک صفحه نمایش 5.8 اینچ و صفحه نمایش +S9 یک صفحه نمایش 6.2 اینچ می باشد. تفاوت در اندازه صفحه نمایش یکی از تفاوت های میان این دو گوشی می باشد و با توجه به یکسان بودن رزولوشن هر دو صفحه نمایش، تراکم پیکسلی نیز در آن ها متفاوت می باشد. کیفیت صفحه نمایش هر دو گوشی را با توجه به رزولوشن و نوع آن ها می توان بسیار عالی ارزیابی کرد. چیپست در نظر گرفته شده برای دو پرچمدار جدید سامسونگ، چیپست Snapdragon 845 خواهد بود. چیپستی که از پردازنده ای هشت هسته با حداکثر کلاک 2.8GHz تشکیل شده است. حافظه رم گوشی S9 برابر با 4GB می باشد در حالی که گوشی +S9 در دو نسخه با حافظه های رم 4GB و 6GB عرضه خواهد شد. قدرت پردازشی هر دو گوشی را با توجه به چیپست و حافظه رم آن ها می توان بسیار بالا ارزیابی کرد. بدون شک هر دو گوشی سامسونگ قادر به اجرا هر نوع بازی و برنامه ای به راحتی خواهند بود. حافظه داخلی گوشی های S9 و +S9 با حافظه رم 4GB برابر با 64GB و حافظه داخلی گوشی +S9 با حافظه رم 6GB برابر با 128GB خواهد بود. البته افزایش حافظه به کمک کارت های حافظه جانبی تا 256GB دیگر نیز در هر دو گوشی ممکن می باشد. دوربین اصلی به کار رفته در این دو گوشی، دیگر تفاوت میان آن ها را رقم می زند. در حالی که گوشی S9 از یک دوربین 12MP بسیار قدرتمند و با کیفیت به عنوان دوربین اصلی خود بهره می برد، +S9 به دو دوربین 12MP به عنوان دوربین اصلی دوگانه مجهز شده است. اما دوربین سلفی هر دو گوشی یک دوربین 8MP می باشد. دوربین های دو پرچمدار جدید سامسونگ به قابلیت های بسیار زیادی نیز مجهز شده اند و مطمئنا چنان چه از طرفداران عکاسی با گوشی های همراه می باشید، کار با دوربین های این دو گوشی برای شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

طراحی بسیار زیبا و خوش ساخت بودن هر دو گوشی، گواهینامه IP 68 به معنی ضد آب و ضد گرد و غبار بودن گوشی، سیستم عامل Android 8.0 Oreo، سنسور اثر انگشت و سنسورهای متعدد دیگر، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و بسیاری امکانات دیگر، ویژگی های تمام نشدنی پرچم دارهای جدید سامسونگ را به وجود آورده و این دو گوشی را از گوشی های دیگر نیز متمایز می نمایند. در مجموع می توان ادعا کرد که گوشی های S9 و +S9 گوشی هایی بسیار قدرتمند با قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی می باشند که بدون شک قادر به برطرف کردن تمامی نیاز های کاربران خود خواهند بود.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی +S9

قیمت روز خرید گوشی

قیمت روز خرید گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.